31 Temmuz 2009 Cuma




Gezdim gezdim geldim... Bu akşam 2 günlüğüne annemlere gidiyorum. Ablam ve yeğenlerimde orda bir gezide bir kaç kişiyi görmüş olacağım. Yeğenlerim bu hafta doğumgünleriydi. Bende onlar için alışverişe çıktım. Ne alsam ne alsam bilemedim ya.. oyuncak bakıyorum olmuyor.. kıyafet bakıyorum bulamıyorum... ne zor bir alış verişti. Sonunda kardeşimi aradım 2 aydır yeğenlerimle birlikte sen bilirsin ne isterler dedim. Beni şaşırtan cevap geldi. Alya hanım kendisi henüz 4 yaşına yeni girecek bebek istiyormuş. Allahım onca bebeği var doymuyor bu kız çocukları bebeğe ee bende aldım tabi bir bebek süslesin giydirsin dolaştırsın yanında:) Büyük beyimiz Kaan 9 yaşına girecek annesi ona ben10 almıyormuş diye ağlıyormuş. Allah ım o ne hiç duymadım ki.... neyse oyuncakcıda sordum kartlı yapıştırmalı bir zımpırtı... Bilmediğim şeyi aldım cocuğa yararlımı zararlımı bilmiyorum ama gönlü olsun dedim 2 adet farklı dergi gibi bir şey aldım. umarım beğenir... E tabi gitmişken kendimide unutmadım iş için kendime yeni bir siyah ayakkabı aldım.. o kadar alışmışım ki spor ayakkabıya almam şarttı hafifte olsa topuğu olan bir ayakkabı aldım bende... umarım kullanımı kolay olur... az sonro fotoğrafını çekip ekleyeceğim. şimdilik bu kadar günlük kendine iyi bak..

hanimis dip not : bu arada dün evraklarımı teslim ettim ayın 13 ünde ise baslayacağım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder