30 Temmuz 2009 Perşembe

Birde ben zeytinyağlı enginar yapayım istedim. Zeytinyağlıya azcık ılısın diye bekletince benim bezelyeler kendinden gecti :) üstelik eşime enginarı yediremedim ne dediysem olmadı allahtan sadece 2 tane yapmıştım :) bense tam ılımaya başladıgı anda yediğimde bayıldım cok güzel bir tadı var öyle zor bir yapılışı yok tek derdi enginarı temizlemek. Temizlenmişini almışsanız bir sorun yok . temizler temizlemez 1 limon suyu ve 1 bardak su koydugum kapta beklettim. İçerisine elma dilimli patates koydum taze bezelye ve konserve mısırı ilave edip zeytinyağını da ekledim kısık ateşte pişirdim çok ta lezzetli oldu.
Daha önce lise yıllarımda Bursa da Nilüfer ablamın enginar tarlaları vardı orada dolmasını yeme fırsatım olmuştu onu dahada cok sevmiştim. Hiç unutmam Birde ELif arkadaşımın annesi yapmıştı o kadar küçük enginarlardıki onlar aynı biber dolması gibi ufacık ufacıktı. Enginarını evimizde yenilip yenilememesi konusu tartışılıyor. Sadece kendim için yapacağım anlaşılan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder