20 Temmuz 2009 Pazartesi

Bugün yazmak istedim ki stresli günlerin sayımına başladığım bugünlerde bana blogum destek olsun istedim. Stres de dediğim evde oturmanın stresi biliyorsunuz çalışmak istiyorum. Kpss den aldığım puanla başvurularımı yaptım onların sonuçlarını bekleyeceğim. 2 hafta içersinde açıklanmasını umut ediyorum. Bu arada http://www.elimkolum.com/ sitesinin tekrar isim haklarını satın almayacağım bu nedenle sitemin ismini bloggera taşıdım burada istediğim zaman yazmaya devam edeceğim. Kim ne derse desin yediğimi içtiğimi, gezdiğimi gördüğümü, üzüntümü sevincimi yine burda paylaşacağım. Yine bol bol fotoğraf çekeceğim, kitap okuyacağım, konserlerde gezeceğim, hayatın tadını alarak severek yaşayacağım. Sizleride bu hayatıma şahit olarak yazdıracağım blogumda. sevgiyle kalın........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder