21 Temmuz 2009 Salı


Bugünlerde taktım taktım herşeye hemde sinir olacak konu arıyorum kendime hiç zorlanmıyorum hemende buluyorum maşallah...Kendi kendine sinir olup kendi kendine barışan bir ruh halim var. Sakinleştirmek ise yemek yemek gibi kötü bir sonuçla son buluyor. Kötü diyorum kilo almamak elde değil.. iyice şiştim dobi gibi olacağım ya... Takıntılarımdan biriside bu kahvaltılık gevreklerim. Kolay kolay kullanmadığım bir marka olan ülker bu konuda beni şaşırttı ve nasıl olduysa bu markadan başka kahvaltılık gevrek yiyemiyorum. Vay ve diyorum beğenmediğim ülkere bak beni bile şaşırttı. Her şeyin bir ilki varmış belki ilerde diğer ürünlerinide kullanırım.
Blogger a geçtim geçmesinede hala fotoğraf yüklerken zorlanıyorum boyutunu kendi otomatik olarak ayarlıyor ya garibime gidiyor. Alışmışım hepsini kendi istediğime göre düzenlemeye... Sanki başka bir el daha dokunuyormuş bloguma gibi geliyor. Kıskandım galiba blogumu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder