22 Temmuz 2009 Çarşamba

Gezdik efendim dün Eskişehiri... Sanki her zaman yaptığımız bir şey değilmişcesine oldukça yaradı ben biraz nefes aldım. Sanki evde bunalıyorum ev basıyor beni iyice.. Çalışma özlemim arttıkça benim sıkıntımda artmaya başladı. Ama dedim ya iyi geldi bu çekim bana.. 10-15 kişi elinde makinaları tripotları ile Eskişehir genel hallerinden kartpostal tadında fotoğraflar çekti. Bende nikoncanımla bir iki kare çektim. Daha sonra bir arkadaşın eşi ve çocukları geldi muhabbet ettik. Lunapark ziyaretimiz başka bir güne kaldı.Eskişehir geceleri her zaman ki soğuk olunca birde iş çıkışı yorgunluğu oluca çalışan arkadaşlarda kısa kestik. Bir daha ki toplantıya inşallah Lunapark maceramı yazarım. Bugün meşhur çarşamba pazarına gittim normal de her zaman gittiğim elim kolum boş dönmeden geldiğim yerden bile hiç bir şey almak istemedim. Duyduğuma görede son 2 hafta imiş çarşamba pazarının da yerini değiştireceklermiş bakalım yeni adresi neresi olacak çok uzaklara gitmese bari...Hiç bir şey almadım desemde olmaz kendime bir yelpaze aldım onu unutmamak gerek bu sıcaklarda:) Kendimi oyalama çabalarım sürüyor az sonra kalkıp mantı yapıcam beyfendiciğime daha sonrada sarma sarayım diyorum vakit geçer. Bu arada dün hazır çarşıdayken kendime yeni kitap aldım. Yakında onuda paylaşırım. Sevgiyle kalın......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder