21 Temmuz 2009 Salı

Sabah yine stresten mide ağrılarımla kabuslarla uyandım. Niye herşeyi bu kadar takıyorum ben bi anlam veremiyorum. Ufacık bir konu büyüdükçe büyüyor düşüncelerimde. Zaman geçmiyor kendimi oyalayacak bir şeyler yapmam gerekiyor.
Bunlardan birisi de fotoğraf çekmek. Daha önceleri bu kadar ilgimi çekmiyordu kursa da gidince herşeyi çekmek ve güzel pozlar yakalamak hoşuma gitmeye başladı. Bu çekimler sırasında Tamer bey d300 den mahrum kalmasın diye Nikon p5100 aldı bana. Süper bişiy küçük ama çok güzel çekim yapıyor.
Bu akşam Eskişehir de yine çekim yapıcaklar arkadaşlarıyla büyük ihtimalle nikoncanım ve bende katılırım. Sizide onunla tanıştırdığıma göre güzel kareleride yine buradan paylaşmış olurum. Bakalım günler bana neler getirecek.. Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder