16 Nisan 2012 Pazartesi

kırmızı biber

Efendim tilki dönüp dolaşıp kürkçü dükkanına geri gelirmiş derler ya aynen öyle oldu. sevdiğim bir ablonno3 artık yazmak istemedim. kendi bloguma geri döndüm. tüm yazılarımı bloga tasıdım. Elimizde bol bol ablogno3 lü fotoğraflar kaldı anılarımızı süsleyen. İstediğim zaman istediğim kalitede yazmak istedim, sıkılmadan kendimi yormadan. Şu günlerde fazlasıyla stresli günler geçiriyorum, derslerin yoğunluğu ödev teslim zamanı, vize zamanı, iş yoğunluğu ev işleri telaşı derken uzun bir ara vermiş olduk ama olsun, dedim ya istediğim zaman istediğimi yazayım keyfimin kahyası olayım :) Gelelim merhaba fotoğrafımızdaki güzel kırmızı biberli, peynirli maydonozlu süper görüntülü tarifimize. Tarife internet ortamında oldukça sık rastlarsınız kendi fotoğraflarımla yayınlamayı tercih ediyorum. Oldukça basit bir tarif olsada hem tadıyla hemde görüntüsüyle büyüledi. Kırmızı biberlerin ne kadar sürede bu diriliği koruyacağını bilemediğim için hazır aldım, tercihim tamek markasından yana oldu lezzeti o kadar güzeldiki hazır olduğunu kimse anlamadı diyebilirim. Tabiki sonradan kendim itiraf ettim ama olsun. Biraz sert bir peyniri rendeliyoruz içine küçük küçük doğradığımız maydonozları içerisine ekliyoruz birazda dövülmüş ceviz ekliyoruz üzerine, harcımızı hazırladıktan sonra kimi çok büyük olan biberleri üçe bölüp yada büyüklüğüne göre ikiye bölüp içerisine hazırladığımız harcı ilave ediyoruz. Diğer taraftan kaynayan suya hazırladığımız soğan saplarını atıp derhal çıkartıyoruz soğuk bir suya koyuyoruz iyice kendilerini bırakmasınlar ama bağlanacak kıvamı yakalasınlar diye. Hazırladığımız soğan sapları ile rulolarımızı bağlıyoruz. Hepsini bitirdikten sonra hazırladığımız tabakta o güzel görüntülerini kaybetmesinler diye üzerlerine zeytinyağı gezdiriyoruz ve büyüleyici kırmızı biberlerimiz hazır. Afiyet olsun.

1 yorum:

  1. Bloğunuzu ben beğendim ama okurunuzun olmamasına şaşırdım ;/

    YanıtlaSil