10 Nisan 2012 Salı

bahar yagmurlarına hazırmısınız?

Güzel ülkeme şehrimize bahar geliyor yaşasın.... Her mevsimin ayrı bir güzelliği var ama bahar bambaşka benim için. Her şeyin yeniden hayat bulması canlanması bana ruhuma öyle iyi geliyorki. Tazelenmek için en güzel zaman... Baharı gördüm diye hemen diğer mevsimleri bir unutmuşluk olmasın.. yazıda çok severim deniz kokusu tatile gitme sevinci biraz kültür turları oh mis mis hemen gelsin isteyiverdim. Sonbahar hüznü ah o ne hüzündür öyle etrafta sarı kırmızı düşen yapraklar tenimizde hissettiğimiz o biraz üşüten rüzgarlar, biraz veda mevsimi gibidir hüznü de çoktur o yüzden. Bu arada benim hayatımda ne zaman üzüleceğim bir olay olsa o hep sonbaharda olur korkarım biraz sonbahardan ama bu yıllarda bu durumu yenmeye başladım masallah ki kötü bir şeyler olmuyor. gelelim kış mevsimine eve kapanma mevsimi, çok memnunum bu durumdan hele yeni evimizde bu yıl kış çok eğlenceliydi benim için. manzarısında süper kar yağışı izlenebiliyor. Birde küçüklüğümdeki sobada kestane ziyafetleri oh insanı mest eder. Annem karda koşuşturmamıza kızsada, biz küçükken eve girmezdik kaymaktan diye anlatıp durur. öyle cok kar yağmadı ben kücükken yada kayacağım bir yer yoktu hiç hatırlamıyorum bu tür bir anımı:( o zaman nerde fotoğraf makineleri. olsa olsa en fazla günlüğüm olurdu onuda küçük aklımla yazmak aklıma gelmemiştir heralde. kışa fena daldık evet evet gelelim ilkbahara günümüze dönelim. ağaçlar hafiften böyle bir tomurcuklanmaya başladı ama korkuyorum erkenden çiçek açarda şu eskişehir soğuğu yakar onları diye. bu yıl bol bol çiçek açmış ağaç fotoğrafı çekmek istiyorum. kokusunu hissederek. Nerden nerelere geldim bir çift yağmur çizmesi, bir şemsiye neler neler anlattırdı bana.
Hazırım artık bahar yağmurlarına hazırım... internet alış verişlerinden aldığım şemsiyemi zevkle kullanıyorum ama rüzgarlı havaları sevmiyorum pek dayanıklı değil çünkü. crocs yağmur çizmerimi henüz bir kez giydim oda geldiği ilk gün, meraktan yağmur yağsada giysem diye dört gözle bekliyorum. Alırken tereddüte düşmüştüm yok daha büyük numarasını mı alsam falan diye normalde 36 numara giyerim ama kışın botlarımı bir numara büyük almak alışkanlık olmuş ani bir kararla yağmur botlarımıda 37 numara aldım iyiki öyle yapmışım kalıpları cok büyük, bana biraz büyük geldi diyebilirim ama içine kalın çorap tarzı bişiy yapmayı planlıyorum ayaklarım üşümesin diye bu nedenle hafif büyük olması benim için sorun değil. umarım zevkle kullanırım. deneyimlerimi ileriki postlarda paylaşmak üzere hepinize iyi pazarlar iyi tatiller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder