6 Nisan 2012 Cuma

eskişehir pi kafe ve hafta sonu


Dün akşam eşimin arkadaşı isa nın doğum günü için ilk defa pi kafeye gittik. Sevemedim beğenemedim. hiç birisi leman ın yerini tutmuyor nedense. biz eşimle lemanı çok severiz malum eskişehir leman olaylarından sonra oraya gidemiyoruz. Yeni yerler keşfetmek lazım ama hem rahat edelim hem güzel yemeklerin tadına varalım isteriz. Dün akşama ait bir kaç foto... doğum günü çocuğunun en çok güldüğü karelerinden birini koyayım istedim. 

Hafta sonu eşimle biraz alış veriş yaptık. Haftalar istediğim saç kurutma makinasını sonunda philipsten beğendim aldım şu ana kadar sadece bir kez kullandım ve oldukça memnunum umarım bu memnuniyetim sorunsuz devam eder.

Yaklaşık 1,5 ay önce aldığım zebra perdelerimi bu hafta sonu eşimin arkadaşı yasin gelip taktı. Eşim iyidir hoşturda böyle matkap delme işleri falan pek ona göre değil merak eder ama yapamaz. Hal böyle oluncada yardım almak kaçınılmaz oldu. Perdelerimiz takıldı ve evimize değişik bir hava kattı öyle bir anda çektiğim fotolardan birisi şimdi karşınızda :) çelik size slm veriyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder