10 Nisan 2012 Salı

sosisli spagetti

Geçtiğimiz haftasonu Eymen'in 1. yaş gününde Aslı anlatmıştı, madem makarna yemeyi bu kadar çok seviyorsunuz bak sosisle pişir değişiklik bir sunumu olur dedi. Ben tamam deyip bu hafta sonu makarnayı yapmayı planladım. Aslında haftanın en az üç günü makarna tüketen çekirdek bir aileyiz. Haftasonunu yapmayı planlamamım nedeni gün ışığından yeterince faydalanıp daha net fotoğraflar çekmek isteyiyimdi. Iphone ile fotoğraflamak nereye kadar, Nikon D300 yerini tutabilirmi;) Tarif tabiki çok kolay minik kokteyl sosisleri kullandım üçe bölmem yeterli oldu, makarna olarakta filiz makarnayı kullandım, ince ince çok yakıştılar birbirlerine. Bir parça sosise 8-10 tane makarna yerleştirmeniz mümkün. Ben pişireceğim tüm makarnayı sosislemek istemedim sosizsiz makarnada ekleyerek iki kişilik makarna hazırladım.Kaynayan suya makarnaları ekledim makarnayı kesinlikle çok pişmiş sevmiyorum hafif diri kalması benim hoşuma gidiyor o şekilde pişirdim, siz kendi keyfinize göre karar verirsiniz artık.
Bu hafta sonu Bozüyük'e annemlere gittik çok özleşim kar kış nedeniyle yakında olsak gidemiyordum. Babam her zamanki gibi bahçesi ile uğraşmaya başlamıştı. Kıştan ıspanak, pırasalar hala duruyordu. Bende payıma düşeni aldım geldim tabiki :) mis gibi kokuyorlar önümüzdeki günlerde onları da pişirip fotoğraflarım. Kuzukulağı, tere, benim sevmediğim dereotu onları da yeni ekmişti bir daha ki gidişimize büyüdüklerini kesin görmüş olurum.
Bu arada derslerim hızla devam ediyor ama bende tık yok hazırlamam gereken şimdilik açıklanan 3 ödevim var. Konuları şöyle bir paylaşmam gerekirse,
1- Çalıştığınız kurumda ya da tanıdığınız iki farklı türdeki lideri liderlik özellikleri açısından bir tabloda benzerlik ve farklılıklarını gösterecek şekilde karşılaştırıp değerlendirmesini yapınız.
2- İşletmelerde Çekirdek Teknolojilerle Dinamik Yeteneklerin Arasındaki İşbirliğinin Değerlendirilmesi
3- İş ya da özel yaşamınızda bir olguyu, örgütsel davranışın konularından birini ya da ikisini esas alarak irdeleyiniz. 
Üç konununda araştırmasını yaptım aslında ama oturup yazması kaldı. Bir an evvel hazırlamam faydalı olacak son güne ders bırakan öğrencilerin ne kadar sıkıştığının farkındayım. Biraz nefes almak sınavlara daha iyi çalışmak istiyorsam bunları tamamlamam gerek. 
Hepinize güzel bir pazar diliyorum.. Deneyenler makarnayı çok sevecek özellikle çocuklarınızın ilgisini çekeceğini düşünüyorum. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder