31 Mayıs 2012 Perşembe

sınav sınav sınav

Bunalımların alasını yaşıyorum bu günlerde... Ne kadar yoğun bir mayıs ayı geçirdim her hafta bir sınav ama en streslisi 26-27 mayıs ahmet yesevi finalleri idi. Final haftası ders çalışmak için bir hafta izin aldım geçen dönem gayet işe yaramıştı bu dönem hafta ortası çarşamba kalabak suyundan bir zehirlendim kendimi toparlayamadım ne çalıştıysam ilk iki gün oda tabiki yetmedi bana. Finallerde ki sorular oldukça zor geldi. Sadece bana değil tüm sınava giren arkadaşlar aynı dertten muzdarip olduk. Hal böyle oluncada bu sınavların sonuçlarını bekleme süresi tam bir işkence olarak geçiyor. Normalde sınavlardan kurtulmuş olduğum için bir rahatlama üzerimdeki stresi attığımız için bir gevşeme olurdu. Hayır hayır hiç biri olmadı daha çok gerildim daha çok meraktan stres halindeyim. hayırlısı ile bir açıklansaydı bizde yolumuzu ona göre çizseydik. Bütünlemeler haziranın sonunda yapılacak onlara ancak hazırlanırım ama kaç derse hazırlanacağım bir kesinleşseydi süper olacaktı. 
Bu okuldu sınavdı derken hayatımı o kadar dolu dolu yaşamaya alışmışım ki şu an sudan çıkmış balık gibiyim kendimi çok büyük bir boşlukta hissediyorum. Hemen kendimi bir ingilizce kursuna yazdırdım. bütün yaz onunla uğraşırım sonra yine okul açılır sonra yine dersler hayat böyle devam eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder