10 Nisan 2012 Salı

2012 yaz sezonu

Dün aksam eve şöyle bir dinleneyim diye gittim. Gider gitmez bide ne göreyim sular kesik. Tabiki neden su kartımızda su bitmiş :) çok şükür ki bir Eskişehirli olarak en sevdiğim hizmetlerden birisi Espark önüne kurulan atm tarzındaki elektronik su yükleyebilme şansınız. Hemen üzerimi değiştirip düşdüm yollara yürümek istedim iyi ki yürümüşüm muhteşem bir hava vardı ve bana çok iyi geldi. Esparkın çevresinden dolanmak yerine ilk kattan girip öyle geçmek istedim. Birde ne göreyim her yer cıvıl cıvıl olmuş vitrinlere yaz gelmiş. Gezmek için vaktim yoktu ama ıphone ile sizlere bir kaç mağaza ve vitrin fotoğrafı çekebildim. Gezmek için kendime vakit ayırmam gerekiyor onu farkettim. Bu yaz her yer cıvıl cıvıl tüm renkler içimizi açacak. Yeşil, sarı, pembe skinny pantolonları mutlaka edinmeniz gerekiyor yoksa fazlasıyla eksikliğini hissedeceksiniz :) Bende şu an yeşil ve sarısı var ama onları biraz yaz için kullanılır hale getirmeyi planlıyorum üzerlerinde değişiklikler yaparsam istediğim gibi rahat kullanabileceğim.
Soldaki fotoğraf mangonun mavilere görür görmez tutuldum. Mağazaya girip her bayanın yaptığı gibi tek tek tüm ürünlere dokunmak istiyorum. Benim olsunlar demiyorum farkındaysanız dokunmak. Sanki dokunduğumda o ürün ile aramda bir bağ oluşacakmış gibi gelir bana eğer o hissi yakalarsam hemen deneyip almak istiyorum o ürünü. Eşim çok kızar bu huyuma dokunmadığın ürün kaldımı bak bakalım diye birde dalga geçer :) Yandaki mağaza vitrini ise journey anneli kızlı takım vitrini :) bana hitap etmesede bu konsept yinede beğeniyorum. Bershka ve Oxxo renklerinede bayıldımı ama fotoğraf çekmek için vaktim olmadı. Önümüzdeki günlerde onların ürünlerininde güzelliklerini yayınlamak şart oldu :) Bugün Eskişehir meşhur çarşamba pazarı sabah kumaş bakmak için uğradım işe gelmeden ama beğenebileceğim bur kumaş bulamadım malesef. Aksam mutlaka uğrayıp biraz Çar-Pa havası almam dolaşmam gerek yoksa bu güzel bahar bayramının tadı çıkmaz. Hepimizin bahar bayramı kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder