6 Nisan 2012 Cuma

Eskiden tam bir televizyon manyağı olan ben ne çıkarsa izlerdim. Resmen beni televizyonun karşısından kazımanız gerekirdi. Bu huyumu bir iki yıldır yenmeye çalışsamda en başarılı olduğum zaman yüksek lisans kaydımı yaptırdığım dönem oldu. Ne zaman derslerim başladı her şeyi izleyemez oldum, boşuna vakit geçirdiğimi o zaman anladım. Bu televizyon karşısından kalkmamın altında ilk gençlik yıllarımın izleri olduğunu hep düşünürüm. Ortaokul döneminde babam erken yatmamız için televizyonu kapatırdı hep içimde izleyemediğim programların üzüntüsü olurdu. Lise yıllarında yatılı okudum yine hafta içi televizyon izlemek yasaktı sadece haftasonları televizyon izleyebiliyorduk. Okul bitince kendimi televizyonun önünden alamamamın nedenlerini yazarken bulmuş olduk.
Bu günlerde severek izlediğim iki yabancı, iki türk dizisi var. Onlar olmadığı sürece televizyon karşısında pek durmuyorum, oyalanıyorum birşeylerle. İlk dizi eşimle birlikte yeni izlemeye başladığımız Alcatraz dizisi. Biraz lost ve prison break karışımı bir dizi. yurt dışında pazartesi günleri yayınlanan diziyi internetten indirip salı günleri izliyoruz.
İkinci diziyi tek başıma izliyorum hiç eşime hitap etmediği için. Gossip girl Belki kızanlar olur ama Chuck en sevdiğim karakter. Diziyi bu sefer internetten izliyorum indirmeden henüz 4. sezon izlemeye yeni başladım umarım Chuck düşüncem değişmeden 5. sezona geçebilirim.
Üçüncü dizimiz yine tek başıma izlediğim SON dizisi. Gerçeği söylemek gerekirse fragmanları izlerken diziyi izleyeceğimi hiç sanmıyordum. Oyuncuları beni hiç çekmiyor hatta itici geliyordu. Nasıl başladığımın farkında olamadan diziye başladım ve ilginç konusu beni sardı. Bunun sonuda losta benzemez umarım güzel bir şekilde bağlarlar diziyi.
ve son dizimiz Yalan Dünya... Sevgili Gülse Birsel in muhteşem bir dizisi daha. Bu dizide tek geçeceğim karakter Orçun.. Aman Allah ım bayılıyorum Orçun repliklerine. Uzun soluklu hiç bitmeyen bir dizi olsun... Tülay karakterini de unutmuyor ona da bir tebrik koyuyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder