1 Haziran 2012 Cuma

huzur



Evet başlığımız huzur ve ben bugün huzur doluyum. Dün akşam sınav sonuçlarımız açıklandı. Tüm derslerimi geçtim. Bir sıkıntımdan kurtulmuş oldum. Ne kadar mutlu oldum anlatamam. 3.döneme geçtim inşallah bu başarım devam eder. 
Her gün işe eşim bırakır beni hal böyle olunca evin önünde arabaya bin işte in derken hiç hareket edemez oldum kilolarım aldı başını gidiyor. Sınavlar bittiğinden bu yana sabahları aşağı kapıda inip iş yerime doğru yürüyorum biraz hareket etmek iyi gelecektir diye. Yürürken bu güzel manzarayıda sizler için çektim. Bu kadar güzel yeşillikler içinde güzel bir sabaha başlamanın huzurunu yaşıyorum. Bu yaz dünde bahsettiğim gibi ingilizce kursum beni biraz oyalayacak. İş yerimizde yeni binasına taşınacak temmuz ayında bunun da biraz koşuşturması olacaktır. Ağustos ayında inşallah bir tur ayarlayabilirsek eşimle birlikte Doğu Karadeniz turuna gitmek istiyoruz. Doğayla başbaşa huzurlu bir tatil olsun diye.Güzel günler bizi bekliyor hep mutlulukla güzel bir yaz geçirelim. 
Hanimiş dip not : dünkü karamsarlığımdan hiç bir eser yok farkettiğiniz gibi zaman ne kadar hızlı akıyor ve na kadar farkıl ruh hallerine girebiliyoruz. ne zaman ne olacağı hiç belli değil.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder