10 Haziran 2012 Pazar

haftasonu


Bu cuma pazara gidip çilek aldım, reçel yapmak için çok küçüklerini bulamadım ama bulduklarımla idare ettim. temizledim ve cuma aksamından şekerini ekleyip bir gece beklettim ben çok tatlı sevmem bu nedenle bir kilo çileğe üç su bardağı şeker ekledim. önce kaynamasını bekledim sonra kısık ateşte pişirdim bu esnada köpüren kısımlarınıda toplamayı ihmal etmedim. indirmeye yakın bir kac damla limonu da ekleyince hazır hale geldi.  sıcak sıcak kavanoza boşalttım ve kahvaltıya gittik kocamla.  biz gelene kadar soğumuştu kapaklarını kapatıp dolama kaldırdım. pazar sabahıda kendimizi attık dışarı inci börekte aldık soluğu bir güzel börekleride yedik. hani senin dukan diyetin diye soracak olursanız. bir sonraki postta geliyor. cuma akşamı yalan dünya izlerken temizlediğim beş kilo bezelyeyi de unutmak istemiyorum. allahım temizle temizle bitmedi yoruldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder