13 Haziran 2012 Çarşamba

dukan 2.gün

biliyorum dün bekliyordunuz yazımı ama aktarma kablomu bulamadım hal böyle oluncada bugüne kaldı. ikinci gün sabah omlet ile başladı light peynir ve bir dal taze sona ekledim icine oh mis oldu mis. sonra 2 adet yulaf kepeğinden hazırlanmış fırında pişirdiğim küçük ekmekimsi şeyler vardı: ben biraz yumurtadan bunalınca yanına iki kaşıkda light yoğurt koydum oh mis mis yedim 2 bardak su icmisim kahvaltıda. su tüketimim hızla arttı ve dünkü kadar sık tuvalete gitmiyorum daha çok terleyerek atmaya basladım ama nasıl ter ben hayatımda böyle terlediğimi hatırlamam her hücremden sanki yağ fıskırıyor.



aksam somon balığı tercihimiz oldu baya bi yağlı olmasına rağmen onu tükettik. bu arada ikinci gün sabahı tartıldığımda 65,7 kg idim. idim diyorum ücüncü gün az da olsa verdim onuda yazacağım. 2 dilim somon balığı yedik bir bardak coca cola zero içtim oh cok iyi geldi.. esime diyorum ki kırk yıl düsünsem zero iceceğime sevineceğimi bilmezdim. çünkü normalde ayran, su, sade gazoz, meyve suyu tüketen biriyim ama özledim iste zero icesim geldi ictim. iyide yaptım bu sıcaklarda pek serinletici oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder