10 Haziran 2012 Pazar

dukan diyeti hazırlıkları

Evet evet dukan diyetine başlamayı kafama koydum. ama buna karar vermem bir hafta sürdü. bu hafta sonu espark migrosta kitaplarda %40 indirim vardı 12 tl ye kitabı satın aldım okumaya basladım. kitabı soluksuz okuyorum bitirdim desem yalan olur ama baslamak icin beni ikna etti. bu konuda esimi de ikna ettim ikimizin birlikte yapması daha kolay olacaktı. ikna ettim dediğime bakmayın onun benden çok diyet yapmaya ihtiyacı var. maşallah biraz insan irisidir de :) pazartesi günü baslıyoruz. yediklerimi içtiklerimi günü gününe yazmaya çalışacağım. büyük nikonu çıkarmaya üşenince fotoları ıphone dan çekip yüklüyorum. idare edeceğiz artık. cumartesi yulaf kepeği de aldık yine espark migrosta bulabilirsiniz. daha sonra özdilek alışveriş merkezine gidecektik light peynir ve yoğurdu oradan aldık ama meyveli light yoğurt yoktu. onu da pazar günü kanatlı alış veriş merkezindeki migrosta bulduk aldık. yuumrda ve tavuk stoğumuzuda hazırladık
internet adresine girip kac gün atak evresi geçireceğimizi hesapladık benim için 4 gün eşim için 5 gün çıktı bende ona uyup 5 gün yapmaya karar verdim. seyir dönemine geçmeyi merakla bekliyorum. bu arada az önce ilk gün için yulaf kepeğinden peynirli poğaçalar yapayım dedim fırına attım. pişiyorlar yalnız biraz sıvı olduğu için yayıldı bunlar dumduz oldu :) yapa yapa öğreneceğiz galiba. sabah tartılıp kilolarımızı dip not olarak yazacağım. günlük mineral ihtiyacımız içinde birer sade soda ekledik diyetimize. pınar yaşam pınarımdan 750 ml lik cam sisede su aldık günde en az 1.5 lt su içme mantığıyla bundan iki şişe su içersek diğer içtiklerimiz yanımıza kar kalacak :) yaklasık kilom 66 ile 68 arasında cok yemem yada az yememle alakalı olarak değiişiyor. eşimin kilosunu simdilik yazmasammı eğer zayıflarsa kesin yazacağım ama inanın simdi olmaz okur falan küser sonra bana :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder