11 Haziran 2012 Pazartesi

dukan 1 gün sulu köfte e

1.gün sabah haşlanmış bir yumurta kibrit kutusu kadar light peynir ve yulaf kepeği krebi bir bardak yeşil çay
1.gün 10 da bir bardak böğürtlen bitki çayı 10.30-11 arası bir küçük light meyveli yoğurt 750 ml su içildi 4defa tuv. gittim:)
  66,4 kilo ile başladım birinci gün için öğlen tavuk göğsü ızgaza siparisi verdim hemde 1,5 porsiyon yanınada ayran oh mis mis
  1 gün açlık hissetmiyorum ama öğlen yediğim tavuktan midem bulanıyor sadece en iyisi evden bisiyler yapıp getirmek
  1 gün cok sıcak olmaya basladı masa üstünde vantilatör devamlı çalışıyor bunaldım beceremiycemmi yoksa korkusu sardı beni
1 gün 2 gibi bir yeşil çay içildi ikinci şişe suya devam ağzımın tadı bozuldu sanki simdi bir light meyveli yoğurt zamanı
Günün özetini bugün twitterde sıcağı sıcağına paylaştım. biraz korktum ama sonucta aksam oldu bir günü bitirmis oldum. aksam eve gelirken markete uğradım kıyma alayım diye masallah bol bol almısım 320 gr olmus hal böyle olunca ikiye böldum hazırladığım köfteleri yarısı dolapta baska bir gün yenmeyi bekleyecek. nasıl hazırladığıma gelince kıymanın içine iki yumurta akı koydum bir yumurta sarısını terbiyede kullanmak için ayırdım diğerini malesef attım durduk yere sarısını fazladan yiyip kolestrolum artmasın diye. sonra içerisine iki kaşık yulaf kepeği koydum ve bir çay kaşığı karabiber ekledim sonra internette yorumlarda yemesi zor oldu deyince mümkün olduğunca küçük köfteler hazırladım baya bir vaktimi aldı ama olsun. sonrasında 4 su bardağı suyun ocağa koydum o hafif ısınırken hemen bir yumurta sarısının içersine bir bardak light yoğurdumu koydum yarımda limon sıktım karıstırdım. bu terbiyeyi suya yavaş yavaş karıstırarak ekledim kaynayana kadar karıstırdım sonrasında köfteleri ekledim. bu arada saati farketmedim ama uzun değildi en fazla 10-15 dk kadar böyle pişirdim. sonra fotoğraf çekme hevesim geldi ay soğusun falan dedim bir kaç poz fotoğraf çektim. üzerine hem fotoğraf için renk versin hemde tadı biraz değişsin diye biraz nane biraz pul biber ekledim sonra o kadar uzun sürede hazırladığım köfteleri bir çırpıda yedim korkmayın hepsini değil. :) bu fotoğraf tabağını yedim ve bu tabakla bir tabakta suyunu içtim doydum ya inanamadım gözüm o kadar açtıki ne bulsam yiyeceğim zannediyordum,

 bu arada gün içersinde 2 şişe 750 ml suyumu içtim yanında içtiğim bitki çayları ve ayranda kar kaldı herhalde yatana kadar 2 litreyi çoktan geçmiş olacağım. pazartesi #son dizisinin başından ayrılamayacağım için ekmek hazırlayamadım henüz. eğer uykum gelmezse ekmeğimi hazırlarım diyorum, ilk günü böyle bitirdik, 66.4 kg kilo verdinmi diye sorarsanız gelir gelmez tartıldım ama yüz gram gitmiş yaf sadece bi sinir oldum. bakalım asıl sabah belli olur ne kadar verdiğim ama ben 5 günden umutluyum zayıflayacağıma inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder