24 Nisan 2013 Çarşamba

22 Nisan 2013 Eskişehir-Beşikderesi gezisi

Pazar gününden hızını alamamış bir çift olarak pazartesi kendimizi Beşikderesinde bulmak kaçınılmazdı. Havada bu sefer gerçekten çok güzeldi. Merakla gittiğimiz yer bizi biraz hayal kırıklığına uğrattı. Piknik mevsimi gelmediğinden ve hafta içi bir gün olduğundan heralde tenha olan yere erkek grupları fazlaca gelip birşeyler içmek için kullanıyordu. Oldukça temiz bir yerdi biz uzak olacağını düşündüğümüzden yürüyerek şelaleye gittik iki adımda orada olunca doğanın keyfini çıkartamadığımızı düşündüm. Şelalede oldukça küçük olduğundan tabi oylatı görünce bize öyle gelmişte olabilir hayal kırıklığımız git gide büyüdü. Bizde piknik yapalım madem dedik. Bitanem kocam mangalı yakarken ben biraz keyif yaptım evde salatayı hazırlayıp gelerek uyanıklık yaptım anlayacağınız. Güneşin keyfini çıkarta çıkarta oturdum su sesleri arasında ve mis gibi temiz hava ile birlikte kitabımı okudum. Her ne kadar ortamla pek uymasada Nora Roberts in Death serisinden "Noel'de Ölümü" okumanın zevkine vardım. Bu seri ile daha önceden tanışmamış olmam ne kadar üzücü çok beğenerek okuyorum. Ben kitabı okurken tatlım yiyeceklerimizi pişirmişti oturduk afiyetle yedik. Üstüne birde bu kor ateşinde birde kahve yaptıki değmeyin keyfimize :)Yemekten sonra birazdaha yürüyüş yaptık. Eskişehire dönerken gün batımını yakalarız belki diye çankaya şelale parka gitmeye karar verdik. Birde oraya gittim nasıl bir rüzgar esiyor yazın bile serin olan bu yerde iliklerimize kadar rüzgarı hissediyoruz. Ben artık mızmızlanmaya başlıyorum. Hadi gidelim dizim (Beni Böyle Sev) başlayacak diye laf ediyorum. Eve geldiğimizde dizi başlamadan piknik bulaşıklarınıda yıkıyorum. Oh mis mis uzat ayaklarını keyfine bak moduna çabuk geçiyorum. Bu bendeki rahatlık Tamer'in de dediği gibi Hatice Sultan modundayım.
 Günün özetini anlatan sosyal medya fotoğrafım aşağıdaki gibiydi o manzalar ne kadar güzeldi :) Cuma günü başlayacak gezi planımız Edirne'ye diyerek size kocaman tiyo veriyorum bakalım nasıl bir yermiş tavsiyeleriniz varsa dikkate alacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder