1 Nisan 2013 Pazartesi

G.I. JOE


Bu Cumartesi bol bol gezdik eşimle Taşbaşı'nda benim için dikiş malzemeleri aldık o tarafa gitmişken birde incik boncukcularıma uğramadan olmazdı bol bol malzeme aldım bileklik yaptım kendime. Akşam eşimin ısrarı üzerine Espark'ta G.I. JOE 3D izlemeye gittik. Bir bayan olarak vurdulu kırdılı film diyeyim siz anlayın yani ben bi beklentide olmadan gittim filme burada asıl amaç eşimin eğlenmesiydi :) 3D güya dalga geçtim alt yazılar 3D galiba diye ben daha atraksiyonlu bişiy bekliyordum böyle üzerime mermiler falan yağmasını ama nerde birde o gözlükler nasıl başımı ağrıttı. Bu filmi evde sinema keyfi niyetine ayaklarımı uzatıp oh rahat rahat rahat izlesem daha memnun olurdum. Gidip izlemiş olduk filmden sıkılmadımda açıkcası ama rahat edemedim ondan belki ben çıkışta pek memnun ayrılmadım.
Pazar günü başladığım elbiseyi bitirdim ve birde kendime etek diktim sonra piknik yaptık hava çok güzeldi. Üzerine her ne kadar yenilsekte bir okey oynadık eğlendik ve güzel haftasonumuz bitti. Bu haftasonu sınav var hiç çalışmadım bu sefer bakalım ne yapacağız ama sonraki hafta çok güzel bir gezi bizi bekliyor bakalım merakla o haftanın gelmesini bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder