19 Şubat 2013 Salı

Dikiş-Pasta- Dizi

Bugünlerde ben... dikiş hobim için gerekli çalışmaları yaptım. Gittim kumaş aldım. Kayınvalidemden  makinasını alıp geldim. Burda dergileri satın aldım. kestim biçtim dikme aşamasındayım. Vallahi ne yalan söyleyim düz dikişi bile zor beceriyorum. Elim alışmamış ki nasıl yapayım. Bu hobi baya bir zorlayacak beni anlaşılan. Olsun ben inatla öğrenmeye devam edeceğim. Okuyacağım, yazacağım, çizeceğim birinde olmasa birinde elbette başaracağım inanıyorum ben buna. 2013 Şubat ayı Burda dergisinde 103 numaralı elbiseyi dikmeye çalışıyorum kendime :) en düşük seviyede başlangıç seviyesinde bir modelmiş ama yinede zor benim için :) kendime de kızmıyor değilim al bir kumaş biraz peçete falan filan dik elin alıssın dimi yok illa büyük parçalardan başlayacağım. Umarım sonuda güzel biter giyebilirim elbisemi. Rengide lacivertli morlu lilalı bir şey uçuş uçuş bişiy beğendim inşallah rezil olmaz kumaş :)
Ve bugünlerde özledim ben artık Eskişehir'de özsüt yok ve ben ayda bir de olsa bu pastayı yemek istiyorum. Geçen ay Ankara'ya gittiğimizde yemiştim yine özledim yine özledim...:(
Yaban mersini ve şeftali parçacıkları çok yakışıyor birde rengine bayılıyorum. Acaba kendim denesem böyle bir pasta yapabilirmiyim ki..
Buna yakın bir tarif araştırılacak pasta denenecek... sonucu ve eğer tutarsa tadı tarifi paylaşılacak :)

Ve iki haftadır izlediğim güzel bir dizi TRT ekranlarında pazartesi günleri 19.50'de karşıma çıkan bu dizi beni güldürüyor çok hoşuma gidiyor. Zaten lise yıllarımdan beri Orhan Gencebay'a ait "Beni Böyle Sev Sececeksen" şarkısına bir tutkum vardır. Diziyi sevmemdeki amaçlardan biriside bu olabilir. Birde dizi bana eskiden yayınlanan Melekler Korusun dizini hatırlatıyor biraz onuda severek izliyordum :) Umarım sonunu vıcık vıcık bir hale getirmeden bağlayıp güzelce bitirirler de tadı damağımızda kalan bir dizi olur.. Hepinize iyi seyirler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder