22 Ocak 2013 Salı

CMYLMZ Fundamental sonrası Celal İle Ceren

Dersler bitti bende bir rahatlama oh keyfim yerinde. Hafta içi miskin miskin yattım durdum cumartesi günü arkadaşlarım oturmaya gelecekti sabahtan evi temizledim. Bizim ziyaretlerimizde çok güzel aslında gelenler bir çeşit yiyecekle geliyor ev sahibi çok yorulmuyor. Bende daha önce onlar için hazırladığım mantıları buzluktan çıkardım pişirdim. Hepsi çok beğendi bende çok mutlu oldum. Pazar günü eşime söz verdiğim üzere sinemaya gittik. Öncelikle CMYLMZ Fundamental izledik birlikte çoktandır bu kadar gülmemiştim karnıma ağrılar girdi.
Biraz olsun stres atmak hiç birşeye aldırmadan gülmek eğlenmek istiyorsanız kesinlikle gösterimden kalkmadan gidin izleyin. Terapi gibi inanın.
CMYLMZ Fundamental izledikten sonra arada aklıma geldi ay Celal ile Ceren i de mi izlesek. Yokya olurmu aynı gün bu kadar film falan derken bir bakmışız biletleri almışız. İzledik izlemesine belki farklı bir gün izlesem film güzel gelebilirdi ama o gün için Celal ile Ceren'i izlemek hiç iyi bir fikir değilmiş onu öğrendim. Eşimin süper bir yorumunu yazayım ki siz beni anlayın " "CMYLMZ Fundamental" den sonra "Celal ile Ceren" i izlemek, Baklava sonrası Karpuz yemek gibi bişiydi ..." Arada Burger King menüyü hüplettim vallahi bugünlerde kilom 57 civarlarında geziyor biraz dikkat etsem iyi olacak. Yoksa ipin ucu kaçmak üzere :)

Dikiş ile ilgili araştırmalarım devam ediyor. Burda dergisi alamadım çünkü bu ay ki sayısında 44-52 beden kalıpları vardı işime yaramaz diye düşünüp almadım. Daha kumaşlar da almadım. Öyle merak ediyorum ki bu işi yapabilirmiyim diye bol bol okumaya teorisini öğrenmeye çalışıyorum. Hatta farklı bir kıyafeti bambaşka bir hale döndürenlere de kıskançlıkla bakıp iç geçiriyorum. Ne hamarat insanlarsınız siz yaf :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder