16 Kasım 2009 Pazartesi

Tamam işe başladım 3 ay oldu ama aldı beni bir telaş... şimdiye kadar ev işleri nasıl yetişecek diye telaş etmekten işe girişte zorlandığım bir konuyu atladım. Ama yazmak için tam fırsatıydı bende başlıyorum anlatmaya. EFendim tamam artık memur oldukta şöyle içi geçmiş bir memur havası vermemek lazım etrafa dimi ama ilk günler belki gözümü bir iki makyaj yaptım hani biraz soluk durmayayım diye ama daha sonraları saldım kendimi niye mi ? tabiki kazık kadar kız olmama rağmen doğru dürüst makyaj yapmazdım yapmazdım da birden yapmaya başlayıncada vücudumun hangi ürüne ne tepki vereceğini bilemedim. Gözlerimin kasınmasının yanın sıra artık ileri boyuta gelmisti tamam hassastım da bu kadar olduğunu tahmin edemedim. Bir kaç post önceki yazımdaki o güzel gözlerime de yazık olmasın dimi ama. neyse ben tam böyle iyi hadi makyaj yapmayayım güzelim havalarına girmişken hop deneyimli ablalarım sağolsun bu solukluğun ne kadar sürecek diye bir gaz verdiler bana. Bende başladım araştırmaya ürün almak istiyorum tamamda nasıl bir ürün olsun gözlerim yine kaşınırmı telaşı beni araştırmalara itti. Bu sırada Flormar ın blogger kampanyasını farkettim tamam dedim denemek için en azından bir şansım var bundan sonra yoluma hangi markayla devam edeceğimi bu şekilde öğrenebilirim. Hemen bir mail gönderdim Elif Hanım hemen mailime cevap vererek beni sevindirdi başladım uzun bir bekleme sürecine uzun diyorum ama normal bir uzunluk hani bekleyene her daim uzun gelen sürelerden benimki:) Bu arada ben hala ne olur olmaz diye araştırmaya devam ediyorum hani şu katologları ile ürün satan bayanlar hadi bunlarıda dene diye beni bir sıkıştırıyor artık daha fazla dayanamadağım bir gün bir parlatıcı rimel ve ruj siparişi verdiğimde birden bana kargo geldi. Eee bendeki sevinç görülmeye değerdi. Ne yaptım tabiki de siparişlerimi iptal ettim.Türkiye de güvenilirliğini kazanmış bu güzel Flormar dudak parlatıcısını, rujunu, rimelini ve ojesini denemeden başka bir ürün kullanmak istemedim. İyiki de iptal etmişim tam da istediğim ürünler benimleydi... İki iş gününden bu yana her sabah olan soluk yüzümden eser yok makyajımı Flormar ürünleri ile yapıp güzelliğime güzellik katıyorum. Hiç bir kaşıntıdan eser kalmadan üstelik.
Gelen tepkileri soracak olursanız
- Bu kızın bakışları değişti sanki ?
- Aaa senin gözlerin ne kadar da güzelleşti?-
-Yüzüne renk geldi

gibi cümleler hayatımda artık her daim var. Mutlumuyum evet hemde çok teşekkürler Flormar...
Teşekkürler Elif Hanım..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder