4 Kasım 2009 Çarşamba

evet evet bildik.......... doğru teşhisi koymusuz.. bazen bir hastalığı yasamak onu tanımakta yardımcı oluyor bizde buna den geldik galiba:) Gülüyorum ama bakmayın halime gül hastalığı normalde kaşınmazmıs ama ben cok kasınıyorum ya.. üstelik doktorum kortizon iğnesi vurma taraftarı değildi ve ben iğne olmadım kendi doğal sürecinde bitmesi daha iyiymis hastalığa müdahale ettiğimizde tekrar olma olasılığı varmıs... neyse ben kasın kasın durumlarına devam ediyorum. sadece bir nemlendirici niteliğinde bir krem verdi onu kullanıyorum o krem kızarıklıklarını alıyor biraz tam nemlendiricide değil gerilmesini falan engelliyor daha az kasınıyorum onu sürünce tedavi niteliğinde galiba biraz...
Gelelim güzel haberlere bu hafta bizim evlilik yıldönümümüzün olduğu hafta 6 kasım da bir kutlama yaparız artık.. ne bileyim ilk günkü gibi heyecanlıyım hala içim kıpır kıpır.. iyiki tanımısım canım askımı iyiki evlenmisim iyiki benim kocacığım olmus... kendimi cok sanslı hissediyorum........
bünyem yavaş yavaş çalışmaya alıştı artık eve gittiğimde işlerimi yapabiliyorum buda hosuma gidiyor en azından hemen uyumak istemiyorum...........
bu arada polo da bir panço gördüm çok güzel basladım ama bakalım onun kadar güzel olurmu bitince insallah yayımlarım burada.. kendisinin fiyatı 200 tl olunca kendim örmeye karar verdim ah resmi olsada bir koysam... bu kıs panco modayken bi örsem de bitse:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder