25 Ocak 2010 Pazartesi

canım askım cuma günü geldi........
cumartesi günü ankaraya yolculuğumuz başladı........
canım yeğenim sünnet oldu onu ziyaret ettim ankara özlemimi giderdim......
pazar sabahı erken kalkıp tabiki anıtkabiri ziyarete gittim ve yıllardır görmediğim biricik arkadaşımla buluştum.......çok güzel geldi bana bu hafta sonu yoruldum işlerim kaldı bitmedi ama olsun ben eğlendim mutlu oldum...... yine böyle güzel hafta sonlarım olsun........ Bu hafta sonu ehliyet almak için son aşama direksiyon sınavım var.. Buda bitecek ve ben karar verdim yüksek lisans için çalışmaya başlıyorummmmmmm...yoğun günler beni bekliyor............
kitap müzik her zaman hayatım da son günlerin favori kitabı Dan Brown- Kayıp Sembol yeni gözdem okunmak için bekliyor......... müzik ise hep eskiler hep eskiler zamanı yakalamam gerek.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder