29 Ekim 2009 Perşembe

allahım nedir bu basıma gelen... isyan etmek gibi olmasın o kadar da kötü bisiy değil aslında ama kasın kasın uyuz köpekler gibi nereye kadar.........Gittim gittim doktora ama alerji deyip beni kandırdı... eşimle teşhisi koyduk ben gül hastalığı geciriyorum bu kesin...eskişehirde iyisinden bir cildiyeciye gideceğim ama artık cumartesi gününe kaldı malesef ya...of da nasıl of karın bölgem böyle sanki küçük cocuklarda olan küçük sivilceler gibi oldu kasın kasın oluyor hemde nasıl tatlı kasınma o öyle... daha sonra büyüyüp kızarıyorlar orta kısımları kuruyup dökülmeye baslıyor ve gül seklini alıyor... yarın ben o doktara gidip neler demezsem ictiğim ilaca mı yanayım kasındığımamı... of ya of aile hekimliği dediler tutturdular onlar sevk etmeden doktora da gidemiyoruz.. yardımcı olmaya calışır havada koyver gitsin durumdayız ya olcak gibi değil...kızdım kızdım ama kendime kızdım sağlık bu kızım ne duruyorsun dimi etmezse etmesin sevk git ver para nasıl bakıyor doktorlar dimi... ama bi yandanda ben bosunamı ödüyorum bu kesintileri tabiki bakacaklar bu doktorlar diyorum öyle arada kalıp kendime kızıp cıkıyorum ortaya bakalım yine yazarım cumartesi doktor neler söyleyecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder