24 Ekim 2009 Cumartesi

pazartesi gününden itibaren diyete baslıyorum bana yemek ye diyeni vururum, yemeği önümden alanında alnından öperim.
bu sefer kararlıyım kesinlikle 10 kilo vereceğim. http://mevsimlerdenroma.blogspot.com/ bir liste olusturmuslar ama sınıfları dolmus olsun ben yinede kararlıyım yazılanlar doğrultusunda bir sekilde vücudumu dinleyerek zayıflayacağım. Kendimden nefret etmem an meselesi.. kime sorsam senin kilon orantılı en azından görünmüyor o kadar kilon varmı diyorlar... var iste ben uydurmuyorum dimi.. onlara ne kızıyorsam kilo benim kilo ..... of ve of ne olur yanımda olun yardımcı olun beni teşvik edin zayıflamam gerek ya................üüüüüüüüüüü diycem ama .....................insallah basarılı olurum. şu an net kilomu bilemesemde en son tartıldığımda 63 küsürdüm biz buna 64 diyelim dahada almadıysam... geri sayıma başlayacağım 15 günde bir tartılacağım.hadi bana kolay gelsin......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder