19 Ekim 2009 Pazartesi

Allahım benim bir tatil günüm olmayacakmı? Haftasonlarını dört gözle bekleyip hüsrana uğramak bu olsa gerek... Sadece bir gün hiç bir şartlanılmış iş yapmadan kendi istediklerimi yapmak istiyorum........ Sabah eskiden olduğu gibi 10-11 e kadar uyumak sonra kahvaltımı söyle bir atıştırmak, sonra spor ayakkabılarımı cok özledim onları giyip haydi şöyle bir gezmek, eve gelince kitap okuyup şöyle bir yatmak, ardı ardına 3-5 yeni film izlemek, örgü örmeyi bile çok özledim.............boş vaktim olsun diye bekliyorum bir sey yapmak için ufacık bir ara bulsam sırtımı yaslayıp oturmak yatmak istiyorum... hafta sonu 20-30 kıyafet ütüleyince böyle bir hal aldım ben ya........... altı üstü 2 makina camasır yıkadım birde önceden kalanlarla birlikte bir sürü ütü ne eziyet omuzlarım ağrıdı, evi süpürdük Tamer bey de sildi:) ama ne silmek tamer burayı sildin mi yoooo diyor allahım gülsemmi kızsammı tabiki güldüm gectim. Ama nasıl basardıysam evi dağıtmayı her yer her yerde aksam gidince yine bir sürü işim var. Allahtan yemeğimi yapmaya fırsatım olmustu. Çoğu kişinin sevmediği benim bayılarak yediğim bamya var tabi hazır dolaptan :) yine böyle streslenmeden yazmak üzere görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder