18 Ocak 2013 Cuma

2013 hoş geldin

2013 yılını çok sevdim ne güzel başladı benim için umarım hep böyle devam eder. Yeni yıldan itibaren yoğun bir ders çalışma maratonuna girdim 13 Ocaktaki son finallerime hazırlandım ve 16 Ocakta açıklanan sonuçlarla artık mezun oldum. Ne kadar mutluyum anlatamam. Bir okul maceram daha sona erdi. Arkadaşlar soruyor ee şimdiki hedefin nedir diye benden bol kariyerli bir cevap bekledikleri için benim cevabım da aynen şu;
- ders mecburiyetim olmadan doya doya istediğim kitapları okumak ( kitap okumaktan soğudum resmen)
- dikiş dikmeyi öğrenmek :) çocukluğumdan beri çok merak ederim mutlaka bir ucundan başlamak istiyorum
- örgü örmek bir sürü bere atkı örmek istiyorum
- ilk yurt dışı tatilimizi planlamak bol bol fotoğraf çekmek

resmen ev kadını moduna gectim diyebilirim. en az bir dönem daha kendimi dinleyip bu arada alttan alttan ingilizce çalışmalarına devam ederek yol almak istiyorum.

17 Ocak tarihi de sevdiceğimle tanışma yıldönümümüz iyiki onu tanıdım dediğim muhteşem bir gün, böyle özel günleri kutlamasakta sevgi yoğunluğunu ve güzelliğini yoğun bir şekilde hissedip mutlu oluyoruz.

2013 yılından şu an için tek dileğim ise ailemize yeni bir bireyin daha katılması inşallah bu yıl bunu da yaşarız ve daha da mutlu oluruz.

Kendine iyi bak blog görüşmek üzere.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder