23 Ağustos 2009 Pazar



İlk hafta sonum..... çalışmaya başlayalı 1 hafta oldu ve ben işlerimi yetiştireyim diye sanki bir yarışa başlar gibiyim.... Bu hafta sonu dışarı çıkarız planları benim tüm hafta ki halim göz önünde bulundurularak iptal edildi. bütün hafta saat 8 de ne zaman uyuyacağız demem herhalde tameri bıktırdı:) işte yorulmasam bile erken kalkmak beni oldukça etkiledi yemeğimizi yer yemez hemen uykum gelir oldu.. nasıl bir ruh haliyse 2 dk bir esneyerek olayı iyice abarttım sanırım. Hal böyle oluncada cumartesi pazar gününü evde geçirmeye karar verdik. ama ben işler yetişmeyecek edasıyla cumartesi nerden bulduysam o kadar camasırı tam 3 makina çamaşır yıkadım ve ütüledim askıdan alır almaz ütümü yaptım ki sonraya bırakırsam yapamam korkusu içimden gitsin. makina çamaşır yıkarken bizde tamer beyle bir film izleyelim dedik, koltuğuma kuruldum malum ramazan ayı oruçluyuz öyle sap gibi tvye baka baka "devrim arabaları" nı izledik. güzel filmdi beğendim ben. neyse dün evde olduğum için yine 11,11.30 arası yattım galiba.. hatırlayamadım tam olarak.. hatırlayamadıklarım arasında bir konu var ki ömre bedel... ben bir türlü sahura kalkamıyorum uykuyu çok sevdiğim için herhalde.. tamerde benden geç yatınca ona tembihliyorum "gündüz çok susuyorum lütfen sen yatarkende bana zorlada olsa su içir" tabi oda içiriyor şu biberon gibi olan bir pet şişeden su içiriyor etrafa dökmeyim diye.. içiriyor diyorum demesinede nasıl uyuyorsam hiç hatırlamıyorum. şüpheye düştüm acaba su içirmiyor mu diye :) tabiki içiriyor ama ben hala hatırlamıyorum susamıyorumda :)
bu sabah tamer bey ve bir kaç fotoğrafçı arkadaşı bursa tarafına fotoğraf çekmeye gittiler tek arabayla gidince bana yer kalmadı :) zaten o tarafları bildiğim için ve acayip yorgun olduğumdan evde kalmayı tercih ettim. kaldım kalmasınada yine hiç dinlenemedim ki sabah erkenden kalktım yine evi süpürdüm yemek yaptım bulaşıkları yerleştirdim. biraz pc de oyun oynadım akşam oluverdi yine...
cuma pazarı bu hafta o kadar cok kalabalıktıki dolaba koymak için bamya alacaktım alamadım malum çarşamba pazarı taşınınca bütün herkes buraya yönelmiş adım atacak yer yoktu. bende birer kilo kamber biber ve kırımızı biber almıştım onlarıda dolaba koydum. kışın bol bol yeriz diye. bu arada bir gün doldurduğum dolabın fotosunu çekeyim görün nerdeyse hiç yer kalmadı koca buzlukta :) fotoda görünen gibi bazıları böyle dümdüz bazıları değil....
simdilik benden bu kadar iyi haftalar diliyorum hepinize...

1 yorum:

  1. Ay ne hoş bir duygu bu, o biberondan su içmek, üstelik uyurken:)

    Ayrıca fotoğaflarınız çok net,bzimkilerden sonra gözlerim dinlendi sanki.

    YanıtlaSil