10 Ağustos 2012 Cuma

evde kış hazırlıkları

Şu an size güzelim karadeniz tatilimizi yazıyor olmam gerekiyordu. Maleseif tura katılım olmayınca tur şirketimiz turumuzu iptal etti. Bizde farklı bir tatil alternatifi oluşturamadık. İznimizi iptal ettik. Bu hafta için özel işlerimizi halletmek üzere izin aldık. Fırsat bu fırsat deyip evde biraz temizlik yaptım. Buzdolabımızı değiştirdik.  Kayınvalideme gidip tam buğday unlu ve kepekli makarna kestik. kışa hazırlık yaptım. İdeal kiloma ulasmaya 2.8 kg kaldı. Onuda verdiğimde makarnamı yerim artık inşallah. Bugün de cuma pazarına gidip dolmalık biber, köy biberi ve acı biber aldım.Onları bir güzel temizleyip dizdim astım inşallah kurur ve gülerek sağlıkla yemek nasip olur.
Dün aksam Espark'ta Eskişehirspor'un maçını dev ekranda izlemeye gittik. Üçüncü golü de yediğimizde dayanamayıp evimize döndük çok üzüldüm.
Not: Makarnayı kesme görevi canım askımındı. ne kadar hamarat olduğunu da görmüş oldunuz : her ne kadar kendisi ideal kg hemen ulaşamayacak olsada karısı yesin diye hazırladı. 111 kg ile yoluna devam ediyor. inşallah bir gün öncesi sonrası fotoğraflarını hazırlayacağım sizler icin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder